Obchodní podmínky
OBCHODNÍ PODMÍNKY
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti/podnikatele:
Provozovatel: Klára Repáčová
Sídlo: Svépravice 66, 393 01 Pelhřimov
IČO: 69092495
E-mail: repacd@seznam.cz
Telefon: +420 606 389 945 (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti s kupní s
mlouvou uzavíranou mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího na adrese www.vcelarstvirepac.cz.
2. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
2.1. Veškerá prezentace zboží v e-shopu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. 2.2. Objednávka kupujícího učiněná přes e-shop je návrhem na uzavření smlouvy. Smlouva je uzavřena v okamžiku potvrzení objednávky prodávajícím na e-mail kupujícího. 2.3. Ceny zboží jsou konečné (prodávající není plátce DPH).
3. PLATEBNÍ PODMÍNKY A DOPRAVA
3.1. Cenu zboží a náklady na dopravu může kupující uhradit:
v hotovosti při osobním odběru;
v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce;
bezhotovostně převodem na účet prodávajícího. 3.2. U specifických nebo objemných zakázek (zejména větší množství úlů) si prodávající vyhrazuje právo na individuální úpravu ceny dopravy po předchozí dohodě s kupujícím.
4. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
4.1. Kupující má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží (dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku). 4.2. Důležité upozornění pro potraviny: Dle § 1837 písm. g) občanského zákoníku nelze odstoupit od smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit. U medu tedy nelze odstoupit od smlouvy po otevření sklenice. 4.3. Odstoupit nelze také u zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího (např. úly vyrobené na míru).
5. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ (REKLAMACE)
5.1. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady a má vlastnosti popsané v e-shopu. 5.2. Kupující je povinen zboží při převzetí prohlédnout. Zjevné poškození obalu (zejména u sklenic s medem) je nutné řešit ihned s dopravcem a sepsat protokol. 5.3. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese sídla nebo e-mailem. Prodávající rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů.
6. MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ
6.1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: adr.coi.cz.
